RiverRunner Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) är meteor fall en gångs?loosar man det när man dör? Redigerat 19 Juni 2006 av RiverRunner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Varför gör du inte så att man kan vända sig på stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) varning : badsanta(lordi) är en tjuv Edit: not anymore Redigerat 19 Juni 2006 av RiverRunner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) är jag???Jag gav tillbaka sakerna om jag minns rätt Redigerat 19 Juni 2006 av BadSanta963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) näää int nomera edit:ja edita ju min post Redigerat 19 Juni 2006 av RiverRunner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 När man köper en spell, så dubbelklickar du på den oh lär dig den. Sen har du den hur länge som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Hur länge tog det att göra spelet? Du la ner mycket arbete, många detaljer. Gjorde du det ensam utan hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 om ni är warrior försok skaffa Dragon Sword så snabbt som möjligt det Ä.G.E.R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) När man köper en spell, så dubbelklickar du på den oh lär dig den. Sen har du den hur länge som helst. Är servern nere nu? jag kan inte göra ett acount Eller jo det funka men kan någon förklara kontrolerna? Redigerat 19 Juni 2006 av ポケットモンスタクリスタルバージョン Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Ehm, jag har laddat ner både spelet & patchen, men hur startar man spelet? En noggrann förklaring tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Du styr med pilarna, slåss med ctrl, pratar med ctrl (eller enter), läser skyltar med enter. ((Jag lät några prova Dragon Sword :P .)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.