E4STMAN Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 ska man börja spela cs när man har varit ren i 3 veckor efter ett långt beroende? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Det e klart att du ska spela cs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Om det går bra för dig i skolan, motionerar, och att du vill spela cs= då kan du göra det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 nej börja med call of duty 2 mycket roligare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Om du klarar det samtidigt som du klarar av skolan och sånt bra, så självklart. Om det börjar gå över styr, så sluta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Heh, tillbaks till Fuska <;] Iaf, det är ditt eget val, om du känner att det kommer att gå till ett beroende då ska du inte fortsätta spela, om du vet att du kan kontrollera spelandet och ha det på en stadig nivå så tycker jag att du ska spela Counter-Strike! Men som sagt, det är ditt val. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandman Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Gör det!!... men som vitom sluta om du slutar göra läxorna och skiter i skolan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 nej börja med call of duty 2 mycket roligare! håller med det är mycket bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jag blir beroende av CS även om jag inte spelat det på typ 4 veckor, så jag tycker inte du ska spela det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Spela när du känner för det. Sluta när du spelar alldeles för mycket. Skolan är viktigast av allt, du kan inte försörja dig på att köra CS utan skaffa dig en utbildning eller träna så du kan förbättra dina betyg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 i vissa fall kan man försörja sig på cs, men tro inget om er själva :: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 spela om du vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg