frogren Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 (redigerat) Björn Rosenström är så j¨vla bra det må ni hålla me om. men ja nu fram till sacken. vilken låt tycker du är bäst med Björn Rosenstöm. SVARA!!!!!!!!. ps till er andra som undrar. Jag gjorde int en omröstning för att det finns för många låtar med han ochej hej. Redigerat 14 Juni 2006 av frogren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Du kunde skrivit upp några bra låtar med honom och ett svarslaternativ som lyder "Annan låt". Björn Rosenström har jag aldrig ens hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Pres:Va e du för människa?( :P )Har aldrig hörttalas om honom!! Han är så grymm Björn Rosenström, jag tycker att Brunnsparken,Farväl Leguan å Slarver är dem bästa låtarna me honom, men typ alla låtar men han e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 En människa som inte är tvingad till att ha hört talas om B R. ;P Vad är det för gengre? (som BR spelar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 muffins och nu du kärring är ju klart bäst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 ''Het'' och ''Lurad'' e bäst x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Lenart är bäst! (Det tycker säkert Pn också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 har inte hört talats om BR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Hultsfredsfestivalen och Nu du kärring aeger fettigt stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Ragnar is the shit. Tror inte jag vågar skriva texten här ändå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Har hört någon låt hos en kompis men jag gillade honom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 * Presentation, svensk humoristisk pop. Han är ju bara alldeles för skön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.