Tox Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) öh, jag visste inte riktigt i vilket forum jag skulle skriva detta i men... Vem gillar ni mest? Vaati eller Ganon? Själv ÄLSKAR jag Vaati. :cool: Redigerat 15 Juni 2006 av Tox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Inget speciellt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 vilket spel? Om du inte vet vilka han snackar om borde du inte veta spelet... <_< Spelar det någon roll om det är Ganon eller Ganondorf? Aldrig mött Vaati... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 vilket spel fattar nada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 dark Link, Jag är en tjej! Ingen 'han' :P Föresten så menar jag inte något spel. Bara vilken 'skurk' ni gillar mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 känner igen vaati men ganondorf måste ju älska. En riktig snygging :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Ska inte det här vara en omröstning? Jag väljer iallafall Ganon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Ganon i Oot gillar jag bäst.Vaati har sånt bögigt skratt,det är i allafall vad jag tycker ni andra får tycka vad ni vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jaag väljer vaati som 2 och ganondorf som 1:a han äger i slutet i The legend of zelda Wind waker hahaaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Ingen aning om vilket/vilka spel vaati äör med i, men jag måste säga att han/hon (tyst) ser tuffare ut än ganon. På senare tid ser han ju bara ut som en ful tjockis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jamaboy Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 lätt ganon han är det som det ska vara. Vaati är bara tråkig ganon är kung över onska inte lilla tamma Vaati Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg