Hoppa till innehåll

Fråga Om Fifa: Fotbolls Vm

Rekommendera inlägg

Hej! Jag har precis köpt FIFA : Fotbolls VM på PS2, och jag prenumererar på PC Gamer, och där har de gjort en recension på FIFA: Fotbolls VM, och där i slutet av recensionen står det: " ...spelet innehåller ett 100-tal lag, både klubblag och landslag. " Min fråga är: Hur spelar man som klubblag. Jag har letat i spela nu, Globala utmaningar o.s.v. men jag hittar fortfarande inte några klubblag!

Så snälla, kan ni något om detta, skicka svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag har precis köpt FIFA : Fotbolls VM på PS2, och jag prenumererar på PC Gamer, och där har de gjort en recension på FIFA: Fotbolls VM, och där i slutet av recensionen står det: " ...spelet innehåller ett 100-tal lag, både klubblag och landslag. "  Min fråga är: Hur spelar man som klubblag. Jag har letat i spela nu, Globala utmaningar o.s.v. men jag hittar fortfarande inte några klubblag!

pc-gamer handlar inte det om datorspel,programmering m.m
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 7 månader senare...

Hej! Jag har precis köpt FIFA : Fotbolls VM på PS2, och jag prenumererar på PC Gamer, och där har de gjort en recension på FIFA: Fotbolls VM, och där i slutet av recensionen står det: " ...spelet innehåller ett 100-tal lag, både klubblag och landslag. "  Min fråga är: Hur spelar man som klubblag. Jag har letat i spela nu, Globala utmaningar o.s.v. men jag hittar fortfarande inte några klubblag!

Förresten, så handlar PC-Gamer inte om programmering. Eller jo det också, men för det mesta handlar PC-Gamer faktiskt om datorspel. Du kanske blandar ihop med andra PC tidningar?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...