SaMiii Äger Danne Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Hej! Jag har precis köpt FIFA : Fotbolls VM på PS2, och jag prenumererar på PC Gamer, och där har de gjort en recension på FIFA: Fotbolls VM, och där i slutet av recensionen står det: " ...spelet innehåller ett 100-tal lag, både klubblag och landslag. " Min fråga är: Hur spelar man som klubblag. Jag har letat i spela nu, Globala utmaningar o.s.v. men jag hittar fortfarande inte några klubblag! Så snälla, kan ni något om detta, skicka svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Hej! Jag har precis köpt FIFA : Fotbolls VM på PS2, och jag prenumererar på PC Gamer, och där har de gjort en recension på FIFA: Fotbolls VM, och där i slutet av recensionen står det: " ...spelet innehåller ett 100-tal lag, både klubblag och landslag. " Min fråga är: Hur spelar man som klubblag. Jag har letat i spela nu, Globala utmaningar o.s.v. men jag hittar fortfarande inte några klubblag! Så snälla, kan ni något om detta, skicka svar. pc-gamer handlar inte det om datorspel,programmering m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 joo, juste! PC- gamer du vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 joo, juste! PC- gamer du vet? mm jag tänkte väl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 17 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Jo, det vet jag, men varför skulle EA göra klubblag på PC, men inte konsol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 ingen aning :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Hej! Jag har precis köpt FIFA : Fotbolls VM på PS2, och jag prenumererar på PC Gamer, och där har de gjort en recension på FIFA: Fotbolls VM, och där i slutet av recensionen står det: " ...spelet innehåller ett 100-tal lag, både klubblag och landslag. " Min fråga är: Hur spelar man som klubblag. Jag har letat i spela nu, Globala utmaningar o.s.v. men jag hittar fortfarande inte några klubblag! Så snälla, kan ni något om detta, skicka svar. Förresten, så handlar PC-Gamer inte om programmering. Eller jo det också, men för det mesta handlar PC-Gamer faktiskt om datorspel. Du kanske blandar ihop med andra PC tidningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg