Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej! Jag har precis köpt FIFA : Fotbolls VM på PS2, och jag prenumererar på PC Gamer, och där har de gjort en recension på FIFA: Fotbolls VM, och där i slutet av recensionen står det: " ...spelet innehåller ett 100-tal lag, både klubblag och landslag. " Min fråga är: Hur spelar man som klubblag. Jag har letat i spela nu, Globala utmaningar o.s.v. men jag hittar fortfarande inte några klubblag!

Så snälla, kan ni något om detta, skicka svar.

Skrivet

Hej! Jag har precis köpt FIFA : Fotbolls VM på PS2, och jag prenumererar på PC Gamer, och där har de gjort en recension på FIFA: Fotbolls VM, och där i slutet av recensionen står det: " ...spelet innehåller ett 100-tal lag, både klubblag och landslag. "  Min fråga är: Hur spelar man som klubblag. Jag har letat i spela nu, Globala utmaningar o.s.v. men jag hittar fortfarande inte några klubblag!

pc-gamer handlar inte det om datorspel,programmering m.m
  • 3 veckor senare...
  • 7 månader senare...
Skrivet

Hej! Jag har precis köpt FIFA : Fotbolls VM på PS2, och jag prenumererar på PC Gamer, och där har de gjort en recension på FIFA: Fotbolls VM, och där i slutet av recensionen står det: " ...spelet innehåller ett 100-tal lag, både klubblag och landslag. "  Min fråga är: Hur spelar man som klubblag. Jag har letat i spela nu, Globala utmaningar o.s.v. men jag hittar fortfarande inte några klubblag!

Förresten, så handlar PC-Gamer inte om programmering. Eller jo det också, men för det mesta handlar PC-Gamer faktiskt om datorspel. Du kanske blandar ihop med andra PC tidningar?
  • Skapa ny...