ThePunisher Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Tjao! Någon som lyssnar på det underbara bandet green day? ^^ och vilken tycker ni i så fall är den bästa låten med dem? Jag tycker nog att Jesus of Suburbia eller She's a rebel är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Tycker September är den bästa låten med dom. Är inte direkt ett f*n, men de är okey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) Ett band i mängden, de har några bra låtar som de sticker ut med lite i från mängden (American Idiot, Jesus of Suburbia). Redigerat 15 Juni 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jag tycker nästan att alla låtar dom gör blir bra ^^ någon som jag inte gillar sådär värst myce är Whatsername. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jag lyssnar inte på dem nu men förut gjorde jag det innan jag upptäckte metal. Går väl att lyssna på dem om jag måste för några av mina kompisar lyssnar på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Lyssnade en hel del på dem, innan ja började lyssna på annat, men jag gillar fortfarnade "Jesus of Surburbia"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 lyssnar inte så mycket på green day men jag tycker american idiot är en helt okej låt. jag lyssnar på hammerfall. keep the flame burn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Green Day's låtar låter exakt likadant allesammans tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Dom bästa är Holiday, Homecoming och I want to be on T.V. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Dom bästa är Holiday, Homecoming och I want to be on T.V. jag har faktiskt alldrig hört I want to be on TV :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) Jesus of Surburbia <3 :wub: Green Day är ett skitbra band. Det enda felet dom gör är väl att låtarna är för lika varandra, precis det felet som Simple Plan gör. Redigerat 16 Juni 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Jesus of Surburbia <3 :wub: Green Day är ett skitbra band. Det enda felet dom gör är väl att låtarna är för lika varandra, precis det felet som Simple Plan gör. jo, låtarna är rätt lika varandra, men dom är bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.