the kings Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 ja tror 3-2 till SVERIGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Om Sverige skulle ta sig till åttondelsfinal och inte bli utklassade är det en sensation i sig. Jag menar, anfallarna har måltorka och laget har inget bra sammarbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Om Sverige skulle ta sig till åttondelsfinal och inte bli utklassade är det en sensation i sig. Jag menar, anfallarna har måltorka och laget har inget bra sammarbete. Måltorka har de svenska spelarna, men deras samspel är i hög klass, bättre än någonsin faktiskt. Det enda problemet ligger i att de inte kan göra mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Om de skulle utnyttja alla sina chanser som de hade mot Trinidad & Tobago och mot Paraguay så skulle de typ ha gjort mest mål i hela VM men så är det inte tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Jag tror nog 1-1 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Sverige har ju spelat riktigt bra men det kommer inga mål... Får väl hoppas att Ljungberg satte stopp för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Om Sverige spelar riktigt bra och är kreativa så kan det bli oavgjort vilket resulterar avancemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Tror att Sverige klarar sig till åttondels-final, det är jag rätt säker på. Men jag undrar om de har överhuvudtaget någon chans mot Equador eller Tyskland, om de får möta hemma-nationen kräver det bra sammarbete & många mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Mot Tyskland har de nog ingen chans om de får möta dem men Equador kan de nog slå även om de har spelat bra fotboll men de har inte mött så bra motstånd egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Gå och lägg er! Om ni tror på allvar att Sverige har några som hellst chanser att komma långt i Vm tror ni fel. >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) jag tror att sverige inte vinner över england dom leder väl i grupp b jag tror att brasilien tar hem guldet ***ställningen blir nog 4-2 till England*** Redigerat 16 Juni 2006 av Blizzey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 jag tror på 2-1 till sverige.. ett av hänke Larsson och det andra av zlatan,, måste ju iaf hålla lite på sverige .. känns lite uselt att bara hålla på england! ///__________________________///_____________///____ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.