Gäst Red_fox Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 mac suger bäverballe. Pc äger. Det finns inge virus till skit saker. Dom skulle inte palla en virus attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 och varför skulle inte en mac klara ett virus, det finns virus program och brandvägg till den också, tror den skulle klara ett virus bättre än pc faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 (redigerat) Knappast Redigerat 13 Mars 2004 av Red_fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Argh, jag gillar Dark Ratchet nu..han är min polare...Mac är bättre än PC på vissa saker men PC är bättre än MAC på vissa saker... Man kan lira BF1942, CS och de där andra populära spelen på mac... men det kan man på pc också :P Säg inte att mac är skit förren ni har testat den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 mac har ju faktiskt ungefär samma spel som pc och jag tror nog att den pallar ett virus (ifall den hade nåt) bättre en pc faktiskt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 man kan inte få virus till mac, finns inga, ingen vill lägga tid på att göra det Oj, ursäkta mej! 16 virus varav 0 farliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 ok, men tur att dom e ofarliga då, hellre 16 virus än 6000 som till pc. om man inte tror mig kan man kolla virus listan i norton antivirus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 :) Pnänänä Mac har inte så stor väg så att inte viruset kan slå sönder den PC får mindre virus beror på hur man tar hand om den fast det sprids ett virus nu i internet som heter snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 HA jag hade virus i min mac och jag var tvungen att formatera hårdisken, det var svårt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 (redigerat) ett virus som min syrra hade, hette nånting blazer eller nåt sånt där coolt... fast vi fick två länkar från nån gubbe så att vi kunde förstöra det och sedan leta så att vi inte hade fler virus, det viruset var väldigt jobbigt! det gjorde att man kunde vara inne på internet i nån minut sen kom det upp en ruta hela tiden där det stod: nåt fel me datorn måste stängas av om ? sekunder, och så gick det neråt hela tiden, så man hann bara ta bort alla andra saker och sesan vänta på att datorn atåmatiskt stängdes av!! väldigt störande! Redigerat 24 Mars 2004 av Zorro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Jag tror inte att det finns virus till Mac, men jag är inte säker i den här frågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 det finns virus till mac, det sa ju death-man att han hade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg