CeZ Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 jag tycker mac e bättre pga dom e jätte lätt använda och inga virus kommer in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 men hörde ingen vad death-man sa??? han hade ju ett virus som var svårt att få bort!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 lol, blazer, ett av dom smartaste virusen som kommit ut, mycket smart, eftersom, som death-man sa, det stänger av datorn, typ :"datorn kommer stängas av om 10 sekunder var snäll spara allt..." men det kommer från KaZaA! skit program (oftas, så andvänd inte fildelningsprogram! sk!ta dåligt! OBS en varning till alla fildelnings användare, dont use it! mp3 sharing, is comunism!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 det hände på min syrras dator en gång och hon har kazaa! men hon kunde radera den!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 förmodligen så var det in te ett virus hade fått, utan nått fel med hårddisken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 ok inget virus i mac men gillar pc mer ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 HA jag hade virus i min mac och jag var tvungen att formatera hårdisken, det var svårt :P Är inte med i detta talandet! Stämmer INTE !!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grond Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 no crap no virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg