Hoppa till innehåll

Grotta


Gäst jesper93

Rekommendera inlägg

Gäst jesper93

hej jag är en kille som har problem jag kan inte flytta på två stenar dom står mot väggen man ska ju bilda fördemningar på bottenvåningen och till slut simma ut till grottans andra ingång utgången sen kommer man till en stad den har spelets näst sista gym hjälp mg det är dom två sista stenarna jag är arg på dom står mot väggen och jag kan inte flytta på dom mvh :medieval: :medieval: :meddum: jesper93

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jesper93

spelet heter pokemonröd och jag har det på gameboynintendo :medieval: :kung: :bah: :cool: : så snälla hjälp mig me det jag skrev högst upp

Redigerat av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spelet heter pokemonröd och jag har det på gameboynintendo :medieval:  :kung:  :bah:  :cool:  : så snälla hjälp mig me det jag skrev högst upp

 

1. dra ner på smilysarna lite, du vet inte ens vad som menas med dom förutom att dom ser roliga ut...

 

2. Snälllla försök om formulera dig litttte bättra tack så ska jag nog kunna hjälpa dig. Säg var du är, för jag fattar inte ett ksit av vad du skrev...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jesper93

spelet heter pokemonröd och jag har det på gameboynintendo :medieval:  :kung:  :bah:  :cool:  : så snälla hjälp mig me det jag skrev högst upp

 

hej jag tycker bara smailisarna ser kul ut,vet inte vad dom betyder .men tillbaka till spelet ,jag är i en grotta som heter seafoam island det är en undervattensgrotta där ska man knuffa ner klippblock i hål så att de bildar fördämmningar i botten våningen men jag får inte i 2 stenar dom står mot en klippvägg jag har försökt på alla sätt men ej lyckats snälla hjälp mig mvh jesper 93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jesper93

Bara en liten fråga. jag har pokemon gul och har haft samma problem med grottan. Har du fångat Articuno?

Isåfall så är grottan klar

 

jag har inte hittat den var finns den
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara en liten fråga. jag har pokemon gul och har haft samma problem med grottan. Har du fångat Articuno?

Isåfall så är grottan klar

 

1. det heter Seaform island

 

2. Artiquno finns inne i Seaform island

 

3. gå ut från ett rum, eller hela grottan sen går du in i9 gen så står stenen/stenarna på en anna plats så då är det bara att använda strenght och flytta i dom i hålen

Funker det inta så vet jag inta vad som är felet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns ingen exakt förklaring för hur man får i alla stenarna, jag har lyckats men det tog mig en timme.

Försök att komma ihåg omgivningen så att du vet var hålen är och om du skulle vara i ett rum 2 våningar högre så vet du exakt var du ska putta i stenen.

 

Att konsentrera sig och ha tålamod är mitt bästa tips.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...