WASD Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 finns det nått program där man kan spela in ljud som kommer från högtalarna det finns redan en son här tråd fasst det är ju att spela in från skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 finns det nått program där man kan spela in ljud som kommer från högtalarna det finns redan en son här tråd fasst det är ju att spela in från skärmen Det finns säkert någon som har gjort något sådant program men jag vet inte vart det finns. Testa att googla lite och sånt annar vet inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Spela in ljud från högtalaran? Menar du att spela in ljudet från högtalar utgången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Han menar att han kan spela in ljud som han spelar upp. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 om man te.x ser på en film med bra ljud & vill spara det ljudet till datorn som .mp3 lr .waw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 OK. Förstpr precis. Det finns, men något namn vet jag inte tyvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 har ni nått tips att söka på google? om man söker på "record sound" så kommer det program som man spelar in från en mikrofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LunQan Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 OK. Förstpr precis. Det finns, men något namn vet jag inte tyvär. Haha spela in från datorn?, det är ju skit enkelt gå in i ljudinspelaren och på ljudegenskaper sen på inspelning av ljud och på volym sen väljer ni mixad inspelning eller nåt sånt där Det funkar för mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jag har kollat igenom ljud inställningarna men hittar inget, kan du förklara tydligare eller ta en skärmdump? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.