ELF Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Jag har kommit på en hemsk grej. Jag har nog valt fel inriktning. Jag går El-programmet nu och har valt inriktningen datorteknik. Men jag vill nog hellre gå automation eftersom att jag har ett starkt intresse för teknik (ROBOTAR). Det blir nog bara jobbigt att sitta och programmera framför datorn dag in o ch dag ut när det finns något att göra. Jag skulle bara kunna tänka mig att programmera på ritiden. Lite som en hobby. Det värsta med detta är att jag säkert inte får byta nu när det är lov och jag börjar 2:an nästa år. Fasst vem vet. Jag kanske har sån tur att om jag bara får tag på någon och kan snacka så kanske jag kan få byta. Finns det någon här som är osäker på om ni har valt rätt inriktning? Eller ni som ska börja 1:an, har ni valt rätt program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Ganska säker på att valet Teknikprogramet passar mig ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrypetex Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Var länge sen jag valde sånt.. Men Datorteknik passade mig alldeles utmärkt! Jobbar just nu som programmerare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 valde bygg så jag hoppas att det passar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Om jag nu inte skulle få byta till automation så får jag ta och fördjupa mig i vad man kan utbilda sig vidare som efter dessa 2 sista år på gymnasiet. Det måste ju ändå gå att komma in på någon slags linje som har mer med robotar att göra även om man gått datorteknik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 jag börjar 1:an nu efter sommaren och jag vet ännu inte vad jag ska gå :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Skulle vara kul att gå musik, där man lär sig om 8-bitars musik eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 jag börjar 1:an nu efter sommaren och jag vet ännu inte vad jag ska gå :( Men du har väl redan valt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Ähh jag börjar 8:an jag behöver inte oroa mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 jag börjar ju sjuan så jag kan skita i det tills det kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 jag börjar ju sjuan så jag kan skita i det tills det kommer.. Håller med jag har 2 år kvar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag vet inte vilken linje som passar mig. Jag vill helst hålla på med allt inom design och kodning på datorn. Webbdesign, allt såntdär kodnign i Java HTML , ni förstår. Vet någon vilken linje som innehåller det mesta av det jag skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.