Selene Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Går multimedia och det är ganska okej, fast jag skulle aldrig vilja byta igen har gjort det en gång redan och det räcker finns inget värre än att behöva gå ett år extra med tanke på att alla mina kompisar från tidigare börjar i 3:an nu och jag börjar bara i 2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Gjorde du... Det är nog många som får gå om för att de byter för sent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jag känner mig inte så stensäker på min linje, men jag klarade av den första året iaf... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Vad går du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.