YoyoHedgehog Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Jag har en fråga. Var får man frukt? Jag har bara appelsiner i min värld! :'( Kan någon som har t. ex. äpplen börja skicka flaskpost med ett äpple i så blir nog många glada. :P (Kanske något kommer till mig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) du ska skriva ett brev där det står: Dear "grannens namn" may i have a pear? from "ditt namn" & bifoga ett äpple så får man ett päron av honom :cool: Redigerat 20 Juni 2006 av mr COOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Men hur vet jag vem som är min granne??? Jag har inte fått min friend code än heller, jag vänter efter som vi ska köpa router snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Han menar i spelet inte i Wi-Fi eller routern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 någon av djuren i staden, jag vet inte vilka djur du har i din stad så jag kan inte ge något exempel men när du ska skicka brevet skicka till vem som hellst förutom "your future self" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Aha! Fast jag är inte säker om det fungerar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 bara du skickar med ett äpple så ska det funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Går det bra med en appelsin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Går det bra med en appelsin? Borde funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 jag har aldrig provat, men varför inte skicka med ett äpple? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 jag har aldrig provat, men varför inte skicka med ett äpple? Det är ju uppenbart att hon(Dömt efter namnet) inte har några. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 ja men det ska nog funka att skicka en apelsin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg