isMaNnen Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) http://img514.imageshack.us/img514/3410/vaktis3ct.jpg there you go.. ;P Redigerat 20 Juni 2006 av Mellan_mjölken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 http://img514.imageshack.us/img514/3410/vaktis3ct.jpg there you go.. ;P ja nu blev det ganska bra. Jag kan nog hjälpa till med en "bana" men ingen stad bara. P.S kan du säga vart du spritsen (stavning) från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Har du msn? isåfall adda mig [email protected] dära kan vi prata.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag är med (fast det visste du väl redan). Banan ser jättebra ut tycker jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Nån som vill fixa musiken? :D typ musik när han slår osv.. TechnoX har programerat så de är bättre nu.. :) man kan döda fiender osv.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Vad programmerar ni i? Visual Basic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 game maker.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 ska spelet va gratis lr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Om det är gratis (antagligen) så vill jag gärna ha en kopia :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 jupp de är gratis! vi kommer och släppa en beta nu på tisdag! fast bara på ett annat forum.. kanske ni här på fuska.se också får turen att prova de! :D har liv som hjärtan,lära sig en ny attack.. osv.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Innan du fortsätter bör du väl vara medveten om att xTr, mannen bakom Blackrock.se redan lanserat Zelda Online: the Lost Realm och just nu håller på med Zelda Online: Lost Heroes. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) MM, föresten, zelda "ripoffs" brukar aldrig gå långt om du förstår vad jag menar, man typ spelar det en gång men inte mer om man säger så. Men gör du det tillräckligt bra så kan det ju gå. Istället råder jag dig att göra egna sprites och ändra namnet så har du ditt alldeles egna spel att sälja. BTW, behöver du hjälp med kodningen i gamemaker så kan du pm:a mig, jag har snart 4 års erfarenhet av det :P Redigerat 24 Juni 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.