Staejjkarn Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Jag tänkte skaffa en fågel och det ska vara en kille namnet på han ska vara Lloyd det är bara det jag vet inte vilken sort det ska vara kan nån bjussa på lite tips på vad det ska vara för sort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 :wacko: undelat-eller hur det stavas men en sån liten fågel som offtast e blå o lite gul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Skaffa inte fega fåglar vill jag bara säga som är onödiga och skriker varje dag. Skaffa en Parakit eller en Papegoja. Något som man kan träna för att den ska sitta på din axel eller hand t.ex. Skaffa inte kanarier. Dem sjunger as mycket. Rena bandspelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Papegojor är ju så grymma :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Ja men dom är mycket dyrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 I Bulgarien kan dom ha kanarier istället för bandspelare, dom sjunger HELA tiden! ;) om du inte har råd med en bandspelare skaffa en kanarie, inte annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Ähh köp inte nån fågel han kanske smittas avFÅGELINFLUENSA :D :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Köp en undulat. Jag hade en undulat som hette Musse förut. Den sa ''duktig fågel'' hela tiden när han gjort något bra. :P Undulater e coola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag har bestämt mig för att köpa en undulat.Jag var och titta i djuraffären igår där kostade en undulat 195:- och jag ska få 380 kr idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Ok köp den da om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Ne, jag tycker du ska köpa en nymfkakadua (nymfparakit)... Vi har tre och dom är rätt så roliga. Dom är lagom stora också. Lite större än en undulat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Köp en örn XD... Skojja bara... Undulater ska vara skojjiga.. Har aldrig haft en dock... Lycka till med fågelinköpet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.