Westkust Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Tycker ni att First person shooter-spel är bra i konsoler? Jag tycker att det funkar helt ok i Xbox men i ps2 blir det jobbigt på nått sätt... Håller ni med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Detr skönare på PS2 för man kan skuta och byta vapen på typ samma ställe!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag tyckker det är skönt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JtK Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Xbox har så krångliga kontroller så jag tycker FPS till PS2 är mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag tycker iaf inte att det är jobbigt med Fps i Ps2.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Hatar fps till consol men det är nog bätre på Xbox än ps2 tack vare halo spelen som är väldigt bra fps spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag tycker till exempel att Call of Duty är mycket bättre till PC. Det är bättre grafik och nbättre styrning. Call of Duty 2 till PS2 är värdelöst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Ja, det har du rätt i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag tycker till exempel att Call of Duty är mycket bättre till PC. Det är bättre grafik och nbättre styrning. Call of Duty 2 till PS2 är värdelöst! håller med men tycker det är sköny med fps till ps2. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Call of duty 2 äger fett på ps2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 jag tycker d är räät skönt med fps till ps2 men det beror ju helt klart på spelet också till exempelö call of duty e inte alls bra på ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Jag hatar FPS till konsoller, om man inte har mus och tangentbord vill säga^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg