The_Ghost Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 joo för han är rouge (om du syftar på han som startade tråden) och då vill man kunna göra BackStab och Ambush mmoch omdu menar mig så har jag int dualwield än (men jag har köpt 2 yxor) rogues kan väll inte ha yxor :blink: <{POST_SNAPBACK}> Nej rogues kan inte ha yxor. Om man spelar på hored så kan man på lvl 20 få tag i två blåa vapen som man kan dual wielda ett svärtd och en mace min undead rogue har det det äger som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) joo för han är rouge (om du syftar på han som startade tråden) och då vill man kunna göra BackStab och Ambush mmoch omdu menar mig så har jag int dualwield än (men jag har köpt 2 yxor) rogues kan väll inte ha yxor :blink: <{POST_SNAPBACK}> nepp :(köpte en skit bra yxa på ah... sen såg jag att det inte finns nån axe trainer för rogues... :( jävligt synd, för yxor är ofta ganska bra men just nu har jag Claw of the Shadowmancer i main hand och en mace i offhand Redigerat 29 Juni 2006 av Admin wehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 jag har 11.2 yxor i mina två händer...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 men då e du inte rogue? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 hunter eller warrior tror jag att du e :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Claw of the Shadowmancer är en caster dagger ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jag tycker att du ska ha en Sölig dagger i main hand och snabb i off hand. (bättre crit-chans) och så kan du göra backstab och så. men leveln varierar! på låg lvl ska man ha typ 2 mace elller 1 mace 1 svärd lr 2 svärd.. vilket ger mer skada, fast på typ lvl 60 är det inte lika bra att ha 2 svärd.. mer skada med daggers! Daggers rekomenderat av: MIG MIG MIG och mera.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg