Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Italien tar antingen hem brons eller guld. Inte guld!!kanske inte enns brons! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Varför inte? Dem har tagit hem 3 vm guld och 2 brons. Motivera varför dem inte skulle få chansen att ta den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 (redigerat) Italien tar antingen hem brons eller guld. Italien spelar väldigt bra fotboll som varken är offensivt eller defensivt. De har även uträttar många mål under detta VM vilket är överaskande med tanke på "Italiensk defensiv fotboll". Så enligt mig så kan Italien faktiskt vinna VM-Guld med deras breda trupp. Redigerat 28 Juni 2006 av Skuggan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 (redigerat) Italien är ju ganska bra men inte 100% Redigerat 23 Juni 2006 av #92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Ja. Men Italien är en av storfavoriterna och ett världsklasslag. Dem har vunnit 3 vm guld, 1 vm brons. Och 1 EM guld. Och silver i EM 2000. Så dem har ett ganska bra lag även om inte spelarna är i världsklass så har dem fint passningspel fast kanske inte så roligt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag tror brasilien kommer ta hem potten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag tror brasilien kommer ta hem potten TROR dom vinner potten!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Inför tuneringen var Brasilien stor favoriter. Och det kan man ju förstå. Med spelare som Ronaldinho, Kaka, Adriano, Juninho, Emerson, m.m. Och Brasilien är inget dåligt lag. Men jag tycker man kan förvänta sig mer. Dom har inte öppnat VM på bästa sätt, och jag tycker andra lag är mer värda att vinna. Mina Favoriter är Argentina. Dom har en väldig attraktiv fotboll, och namnkunniga spelare som: Crespo, Saviola, Riquelme, Messi, Tevez m.m. Att slå Serbien/Montenegro bevisar bara en sak. Argentina är bra. Serbien/Montenegro har ett bra försvar men förlorar ändå med 6-0. Nu har Argentina visat vad de kan, nu är det dags att avsluta med ett VM guld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Sverige vann inte i alla fall. Muahahaha LOOSERS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 brasilien :P ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Tyskland! eller Brasilien Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Trodde på Argentina, men dom har ju åkt ut nu..De blir väl brassarna..dom vinner matcher utan att spela bra, men dom blir bara bättre och bättre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg