Lumiq Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Hejan vilken plugin ska man ha till firefox så man kan kolla filmer på internet står att ''jag saknas behövande insticksmodul eller något''. har kollat deras hemsida och laddat ner alla plugins där funkar ju ändån inte. Det står också att om man har windows media player ska firefox identifiera den automatiskt. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoliQ Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 så är det för mig med. typ på webmsn så kommer typ en gul ruta upp hela tiden. ovh när man instalerar den så kmr den upp endå. så ja vet ej :P :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Använd Internet Explorer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Nej, tryck där det står installera saknade moduler så installeras rubbet automatiskt, starta sen om FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumiq Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Nej, tryck där det står installera saknade moduler så installeras rubbet automatiskt, starta sen om FF. Det går inte det står bara kunnde inte hitta lämplig insticksmodul(Pugin). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 jag vet det är jobbigt! det var därför som jag börja använda explorer iställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Vad är filmen för filtyp? Olika filtyper kräver olika program. Har du Quicktime, realplayer, windows media player så borde du kunna spela upp det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumiq Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Vad är filmen för filtyp? Olika filtyper kräver olika program. Har du Quicktime, realplayer, windows media player så borde du kunna spela upp det mesta. Jag har alla dom programen men kan ändån inte se filmer. :gitarr: :gitarr: Jag har lösningen vi alla väntat på ladda ner VLC och när man installerar det kan man välja när man kryssar i såna rutor mozilla plugin kryssa i den och streama filmer allt du kan :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 VLC kan läsa upp dom mest konstiga fil typerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Använd internet explorer. för fire fox suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 försök instrallera om windows media player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Ladda ner quicktime.. :/ funkar i firefox då. "Använd internet explorer. för fire fox suger" HA HA HAAAAA! Du fick mig en hjärtattack hahahaha! Redigerat 26 Juni 2006 av ║RaDiVaX║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.