Gäst DonKeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Henke kommer börja i startelvan. Men man vet inget om Zlatan/Allbäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Tyvärr alla men jag tror att sverige blir överkörda med tja 4-0 eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Sverige kommer få en otroligt svår match idag. Jag tror inte dom kommer vinna men man får ju hoppas :) Men Tyskland på hemmaplan, usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 ikväll gäller det vilka vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag tror tyvärr inte att Sverige räcker rikigt ändan fram i matchen mot värdlandet för VM 2006 Tyskland. Men om Sverige är på toppform och Zlatan får in bollarna någon gång, så kanske vi skräller... Men det ska mycket till. Tyskland spelar på hemmaplan och kommer att ha en otrolig fördel av att ha publiken på sin sida, dessutom är dem ett bra fotbollslag. Jag tippar på att det blir 3-1 eller 1-0 till Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Tyskland är ju mycket bättre än Sverige och den enda chansen för Sverige är ju om man sätter de få lägen som man troligtvis kommer att få men som bäst tror jag de kan få ett lika resultat och sedan så gör Tyskland mål i förlängningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Klart som korvspad att sverige loosar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag tror att det blir 2-0 till Sverige. Larsson och Källström gör målen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 2-0 redan till de där äckliga krypen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 j*vlaR! LUCIC UT :( Såg ni hur dommaren flinade? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Det ser inte ljust ut för Sverige. Tyskland leder med 2-0 i halvlek och Teddy Lucic är utvisad. Tyskland lär antagligen vinna den här matchen för de är dem som för spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) Sveriges försvar är för passiv, dem måste börja agera och vara aktiva. Tror att Sverige förlorar med typ 4-0 eller 5-1 ( seriöst! ) om dem fortsätter såhär! Ut med Zlatan och in med Allbäck! Redigerat 24 Juni 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.