Winnie Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag får inte min hund att uttföra Beg, eller tigg, men annars har jag lärt henne nästan allt som står i boken, men jag får inte till beg! Hjälp mig! Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 du kanske har ett trick som du har döpt till något liknande, eller så har du kanske lärt den det och pratade lite sludrigt eller har glömt att du lärde den det så kan du ta bort tricket och göra om det tills det fungerar. du kanske har satt mic sensety på låg så hunden inte hör vad du säger så den blir förvirrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Lär han Backflip: säg först Ligg och sen hoppa. Han gör en backflip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Beg är väl en av dem svåraste för hunden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 beg tog skit lång tid innan min lärde sej och så undrar jag : använder man någonsin backflipp på tävlingarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 beg tog skit lång tid innan min lärde sej och så undrar jag : använder man någonsin backflipp på tävlingarna? Nä tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 finns det några mer cola trick än backflipp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 nintendogs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Tigg ar svart att fa hunden att utfora om den inte ar valdigt fast vid dig. Jag fick min att lara sig det efter spelat tre dagar. Eller nagot. Nar du antligen far din hund att utfora det, prata tydligt for att din hund ska forsta vad du sager. Mest for att tigg ar svart att fa hunden att utfora. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg