Trasheye Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 paper mario 2. tror jag=) :P :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Det ska väl inte komma!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 hhhmmm.. ja har köpt ett spel i år (NFS: Underground) och de e ju årets favorit hittils ;) men ja vet faktiskt inte, om de kommer ut nått bra zelda spel (inte tetras tracket) så kanske de blir de eller kanske star fox 2 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 alla som inte vet vad tetras tracker är så kan jag säga det här: det är typ en tråkigare verisions av mario party med link och zelda!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Medbots om det kommer eller nåt Sonic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 finns det nåt meda bots spel än?? till alla som har det näst senaste sonic spelet och har testat sonic heros: är det näst senaste sonic nåt att ha om man har sonic heros??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 sonic heroes blir nog mitt bästa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 metroid prime 2 och metal gear solid the twin snakes blir nog mina!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 När kommer Metroid Prime 2 då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Zelda ocarina of time har colectors eddison eller MK:DD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 mitt kommer att bli ssbm2 asså den jaoanska versionen med sonic och tails som kommer att ändras till (pal) versionen den ska jag klart köpa när den kommer iår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 metroid prime kommer tidigast ut detta året. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg