Larath Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Han behöver ett mål till sedan är han det tror ni han klara av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Ja han klarar det utan tvekan kanske till och med 2-3 mål till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 han behöver ju bara göra det han är bäst på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Han behöver ett mål till sedan är han det tror ni han klara av det? Du menar att han blir historisk inom fotbollen? För bäst blir han i alla fall inte, dock så tror jag att han sätter in minst ett mål för att fullbordasin dröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) EDIT Redigerat 24 Juni 2006 av MagiskaBarnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Han är ju den bästa spelaren i världen redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 men ronaldo är historikt för han har gjort mäst mål i vm genom tiderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Mm, jag tror verkligen att han kommer att kämpa för att få in den viktiga målet, om han nu inte gör fler. Jag tror att han börjar sakta komma tillbaks, alltså formen. Han har ju trots allt blivit utsedd till världens bästa fotbollsspelare tre gånger, och enligt mig är han den bästa avslutaren, för han vet verkligen hur man gör mål. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Helt korrekt Fusion,Nästan bara ronaldo som vet hur man skjuter UNDER ribban i hela världen :wacko: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Ronaldo vill bli historisk, det är det inget snack om. Han har varit en riktigt bra fotbollspelare och målskytt, han är fortvarande någorlunda bra målskytt. Ronaldo kommer få in 1-3 skott i målet, det är inte så överdrivet svårt, men 14:on mål? Hejdå Ronaldo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) Ronaldo vill bli historisk, det är det inget snack om. Han har varit en riktigt bra fotbollspelare och målskytt, han är fortvarande någorlunda bra målskytt. Ronaldo kommer få in 1-3 skott i målet, det är inte så överdrivet svårt, men 14:on mål? Hejdå Ronaldo... Ronaldo har redan producerat 14 mål under hela sin karriär inom Världsmästerskapen. Dock så ligger han lika med Gerd Müller från Tyskland, så han behöver man få in bollen i motståndarnas bur ytterligare en gång för att ha åstadkommit absolut flest mål i VM genom tiderna. Redigerat 25 Juni 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Skuggan: Jag vet det, jag syftar på att han inte kommer att slå rekordet i flest gjorda mål på ett Vm, vilket är 13 mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.