Hoppa till innehåll

Ronaldo

Larath

Rekommendera inlägg

Han behöver ett mål till sedan är han det tror ni han klara av det?

Du menar att han blir historisk inom fotbollen? För bäst blir han i alla fall inte, dock så tror jag att han sätter in minst ett mål för att fullbordasin dröm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm, jag tror verkligen att han kommer att kämpa för att få in den viktiga målet, om han nu inte gör fler.

Jag tror att han börjar sakta komma tillbaks, alltså formen.

Han har ju trots allt blivit utsedd till världens bästa fotbollsspelare tre gånger, och enligt mig är han den bästa avslutaren, för han vet verkligen hur man gör mål. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ronaldo vill bli historisk, det är det inget snack om. Han har varit en riktigt bra fotbollspelare och målskytt, han är fortvarande någorlunda bra målskytt. Ronaldo kommer få in 1-3 skott i målet, det är inte så överdrivet svårt, men 14:on mål? Hejdå Ronaldo...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ronaldo vill bli historisk, det är det inget snack om. Han har varit en riktigt bra fotbollspelare och målskytt, han är fortvarande någorlunda bra målskytt. Ronaldo kommer få in 1-3 skott i målet, det är inte så överdrivet svårt, men 14:on mål? Hejdå Ronaldo...

Ronaldo har redan producerat 14 mål under hela sin karriär inom Världsmästerskapen.

Dock så ligger han lika med Gerd Müller från Tyskland, så han behöver man få in bollen i motståndarnas bur ytterligare en gång för att ha åstadkommit absolut flest mål i VM genom tiderna.

Redigerat av Skuggan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...