Red_fox2 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Min var nästintill perfekt Tänk er:en ostrypt Yamaha DT125 R,30Liter soppa,6200hektar skog som man äger och vackert väder plus riktigt blöta myrar :D Det enda som hade kunnat vara bättre var om man fick vara hos den man gillar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 min var sämst min pappa tappa bort sin plånbok sen så kollade jag på machen efter 3minuter så gick jag ut och spela fotboll.Sen så kollade jag på matchen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xuande Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Hur var eran midsommar fest? Min var så tråkig vi var bara hos några vänner ingen dans vid midsommarstången eller nå sånt :unsure: :cry: Tycker du att din midsommar var tråkig då skulle du ha sett min :( . Jag plus hela min familj fick magsjuka. Vi låg och spydde hela midsommarafton. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Eftermiddagen varre ut till mormor o fira traditionell midsommar med dans runt stång o jordgubbar. Sen på kvällen varre av till ett Tivoli i stan.. drog runt där med ett gäng polare o njöt av den varma sommarkvällen. När småtimmarna sedan började smyga sig fram tältade vi ute vid en sjö.. Vaknade kl 9 med myggbett över hela kroppen.. Underbart :wub: Tivoli i Billeb3rga, oh saint. ;D ~ Inaktuell tråd, eller egentligen inte. Men de som kommer att svara har svarat. =) Fortsatt trevlig sommar på er. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg