Gäst BondaKransDans Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Skrivet 25 Juni 2006 Jag ska börja med ett rollspel eller ett krigs spel på internet! Behöver codare och spelet ska vara Shockware! Codare genom Game-Maker och annat spel skapare! Citera
Gäst Kilimanjaro Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Skrivet 25 Juni 2006 när jag fått lite bilder och ett forum och lite sånt så kanske jag gör en hemsida åt spelet en bara kanske Citera
Desu Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Skrivet 26 Juni 2006 Jag ska börja med ett rollspel eller ett krigs spel på internet! Behöver codare och spelet ska vara Shockware! Codare genom Game-Maker och annat spel skapare! ehh? om du ska koda genom shockwawe så måste du väl ha en sorts flash skapare t.ex macromedia flash mx proffesional 2004? Citera
Gäst lordifan Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Skrivet 27 Juni 2006 jepp man måste ha nåt program som man måste ladda hem men kommer inte ihåg vad det heter. Citera
Dream Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Skrivet 27 Juni 2006 bara ett förslag men det är lättare att tar använda flash Citera
Filiandor Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 verkar som han inte jobbar på det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.