Vitdom Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 i förrigår fick vi bränna hål på ett papper med ett förstorings glas! :D på rasterna gör jag bara nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Lite utflykter då och då,men annars inte så himla mycket "roligt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Jag själv anser att min skola är slösaktig, man får göra väldigt många skolresor och mindre utflykter, man behöver inte betala så mycket där. Ack, min skola är inte så stor, ett av skälen. Annars flyter det på för det mesta, och man får ju umgås med en hel del i skolan så det känns bra där. "Roligt"? Ack, det finns vissa lärare som är väldigt uppfinnsrika och ger lyft till hela lektionen och DÅ gillar man att undervisas av just dem, man är ju där ändå för att få kunskap och erfarenheter för livet. Och så en gång till, på svenska? Min skola är la ganska kul, då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Nu så får vi ha nästan vad vi vill. Våran nya lärare är asschysst. Min gammla lärare blev skitsur om hon hörde någon mobilringa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Vi har ingenting på våran skola. Nåra stolar å soffor. Den nya rektorn har filtrerat internet så man kan inte va inne på nåt nå mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Varför gjorde han så för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Vi har ju ett par clowner i klassen.... Mer kul får vi inte ha.. nej.-... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Vi har ingenting på våran skola. Nåra stolar å soffor. Den nya rektorn har filtrerat internet så man kan inte va inne på nåt nå mer. Öhh!! Man ska kunna jobba med datorn i skoltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Vi har ingenting på våran skola. Nåra stolar å soffor. Den nya rektorn har filtrerat internet så man kan inte va inne på nåt nå mer. Prata med rektorn med det där.Datorn är till för att surfa efter information om det man jobbar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 På rasterna kan man gå till ett rum för att köpa godis,toasts, plus kan man spela schack och sitta vid datorn. Annars brukar vi typ hoppa upp på en blå kula på rasterna det är askul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Ja, det finns ett Ps2 på högsta våningen av bibblan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 min skola her ett elevrung som typ godis läsk & sånt är förbjudet det ända roliga på lektioner är att vi får se på film ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.