Dretskit Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 När jag varvade mitt första spel som var Hitman 2: Silent Assassin. Det var en härlig känsla och sedan dess har det blivit ganska många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 När min pappa hämtade mig efter skolan och sa att han hade en överaskning. När jag kom hem visade det sig att det var en splitter ny PS2 jag hade fått! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 När ja e i OT å BO blir jag klad hest!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 När jag kom tillbaka till Fuska.se :P Som alltså är.....*kollar på min armklocka som egentligen inte finns där*....typ nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) blev glad när jag gjorde 2-1 till oss i åttondelen i c-slutspelet i trekanten cup med 5 sekunder kvar. Redigerat 29 Juni 2006 av One Piece Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 När jag lärde mig att fisa 3 taktstrioler med armhålan. I tre olika toner, dessutom. Shit vad jag skrattade. Jag var lycklig. Det var när jag såg på 24, jag gjorde inget mer den kvällen! :) Nu jobbar jag på en video som kommer att kallas Pruttbeats. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 När Juventus vann 29:e liga titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 När en tjej sa att hon gillade/ va kär i mig :D :D f*n va glad jag blev, nu är vi ett lyckligt par :D... <<<lol... eller kanske när jag fick min 30GB iPod video i julas :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Haft många glada minnen med handbolls gänget, men tyvärr så har jag tappat instresset för handboll nu. (spelat i 7 år) Att komma 1:a/2:a i en cup är en j'ävligt skön känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 När tyskland gjorde mål på Argentina :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 När jag fick mitt Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det var när jag lämnade detta forum LOL . 1337 l\l0 71/\/\3 70 l*l_4Y ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.