Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Om ajg itne har pound block.Kan man köpa det nånstans då ir? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 men då måste du gå tillbaka till den grottan innan man ser båten, efter daila...kommer itte ihåg vad den grottan hette, ska kolla när ja e hemma... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 (redigerat) e de shrine of sea god? Om det är det! Så har jag probelm med att hoppa på stenar.så man kommer till andra sidan! Kan du säga hur man gör det? Redigerat 20 Februari 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 nej itte de stället...deakuan plateu elle nått sånt heter de...gå dit å leta så hittar du pound block... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 det är i dekuan platue jag är i! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 du vet i den grottan deakun platue ele not sont so ska du förfölja en eld djinn och när du har jort det tills du inte kan mera så finns det om du går tibaxs ett rum i grottan så ska du hitta en box som e orange. det är poundcube=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 (redigerat) jag har inte fångat den eld djiinen! Och nu kommer jag inte längre. Jag är vid några pelare.Och djiinen har hoppat på två stycken så jag itne kan hopppa över.Och jag kan gå ett annat håll.men det är en pelare ivägen.Och på den behöver jag Pound då! Och det finns en grotta efter Den första pelaren djiinen har hoppat på.Men jag kan iten komma ditt. Var ligger den grottan pound finns i???? Redigerat 20 Februari 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 (redigerat) har djinnen hoppat po en hållbar pelare och sedan på en pelare som ´man bara kan hoppa på två gånger sedan rasar den??? isåfall så tror jag att du ska gå tibaxs ett rum och där ska det finnas en orange kub om det är där jag tror du e.=) förresten så ska du inte fånga den än! Redigerat 20 Februari 2004 av zorromech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 (redigerat) ok.Men han har hjoppat på en och nu kan man bara hoppa på den en gång så rasar den! Och hur långt till baka ska jag? Redigerat 20 Februari 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 ok jag tror jag vet var du e=) gå tibaxs tills du hittar en orange/gul kub/box i nån utav grottorna inte i friheten utan nånstans under jorden du vet där man kan komma om man har gått på ett hål som nästan rasar då åker du ner dit=) Men kom ihåg vägen så att du inte glöömer hur du hittar tibaxs, och du vet där djinnen e han ska du ta med en annan psynergy tror jag har inte kommit så långt på gs2. Men om du klättrar ner för växten där so kan du klättra upp för en annan och komma ut ur grottan fast hämta pound först:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 en e så svår att hitta.men jag ska gfå in i alla grottor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 ok bra!=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg