Guggo Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 jag har precis skaffat mig nåra nya vänner. Jag var på språkresa, jag kom hem i går och vi planerar redan när vi skall hälsa på varandra :) 3 tjejer och 2 killkompisar blev det. SPRÅKRESA= VÄNNER FÖR LIVET ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Det kanske låter galet? Det är galet. Att bli full är inte bra, det är bara något negativt. Då har man inte riktig kontroll på vad man gör och man minns inte allting man gjorde dagen efter när man är bakfull. Ja man vågar säga saker som man i vanliga fall inte vågar, men det behöver inte vara positivt utan snarare tvärtom. Är i mot Alkohol till 100 Procent. Man får vänner genom att vara sig själv och givetvis trevlig. Om man är ute mycket på stan och så kanske man hittar en ny vän... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Men om man nu inte har vänner, även om man är sig själv. Då är alkohol kanske en lösning. Jag säger inte att man ska börja supa, men kanske någon gång på en fest eller så, så att man kommer in i gänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Måste nog hålla med Xade en liiiiiten gnutta här. Man blir mycket socialare och mer utåtriktad av alkohol. Men jag måste nog påstå att det är bättre utan. Tänk om den där killen som du tyckte var jätte schysst när han (och du) var fulla inte är ett dugg trevlig nykter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Var dig själv och försök hitta någon me samma intressen som du. Jag gillar att rita, spela, se på film o läsa. På de kriterierna fick jag 5 kompisar. Jag var kompis-lös innan!. Okej o så de som man kände när man var yngre förstås. Men 4 av mina kompisar gillar en eller flera av de saker jag skrev utom en som är lite som jag till personligheten, tillbakadragen, vill inte gära väsen från mig o prata om familjeförhållanden vilka man gillar o vilka som är dumma i huvet. En av mina kompisar har oxå ett medfött fel i hjärnan så avskräck dig inte från att bara bli vän med "friska" personer utan försök även med de "sjuka". De är ibland mycket snällare än "friska". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Kom ihåg. Utnyttjar dem dig så ska du inte föreställa dem som dina vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Va dig själv och drick dig INTE full! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Hej. hur gorde ni för att skaffa kompisar ??. är lite nyfiken. försöker nämligen skaffa några nya men det misslykas hela tiden. så hur gorde ni ?. fyll i dina personuppgifter och skriv en presentation här på fuska så kanske du kan få några kommpisar här. det är ju en början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag skaffar inte.Dom skaffar mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jag fick min bästa kompis av slump. vi var på en friluftsdag med klassen. vi började bråka och sen blev han lesen och gick iväg. några i klassen gick efter honom och sen kom jag också. sen sa han att han nyss hade fått reda på att hans föräldrar skulle skilja sig. sen blev vi bästa kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 hehe jag träffade min också genom en slump vi ville först inte jobba ihop i skolan men efeter första lektionen vart vi bästisar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Som många sagt tidigare: Var dig själv, om dina kompisar tycker att du ät töntig o.s.v. kan du ju skita i de. Kompisar som inte tycker om ens personlighet och hur man är kan ju bara dra åt h*lv*t* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.