BuckeN Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Forskningen slutförd... sluta svara.... Redigerat 11 Augusti 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Skolan suger och den är nödvändig för sitt liv som vuxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Håller med om att skolan suger. Jag skippar inte skolan, jag pluggar för att jag måste. För att jag kan komma in i Gymnasiet och högskola osv. Skolan suger för att det är ett dåligt system. Jag kommer nog inte ha lärt mig mycket från min tid i skolan när jag slutat. Skolan tar inte hänsyn till vad man själv kan i olika ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Skolan är tråkig ja, men nödvändig. Och tro mig, det blir betydligt roligare på gymnasiet, bara man kommer in på rätt linje så. Att studera blir roligt på gymnasiet, och betygen skjuter upp i höjden, så blev det för mig iaf. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jaaa..Skolan suger hårt men iaf så e den viktig,skolan hjälper ens framtid inte ruinerar. Jag hatar skolan men jag e tvungen å jag både vill och vill inte samtidigt för att det e tråkigt men viktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Som sagt, så är skolan bland det viktigaste som finns i ens liv då man senare kommer in i gymnasiet för att sedan studera vidare till högskola/universitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...