BuckeN Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Forskningen slutförd... sluta svara.... Redigerat 11 Augusti 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Skolan suger och den är nödvändig för sitt liv som vuxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Håller med om att skolan suger. Jag skippar inte skolan, jag pluggar för att jag måste. För att jag kan komma in i Gymnasiet och högskola osv. Skolan suger för att det är ett dåligt system. Jag kommer nog inte ha lärt mig mycket från min tid i skolan när jag slutat. Skolan tar inte hänsyn till vad man själv kan i olika ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Skolan är tråkig ja, men nödvändig. Och tro mig, det blir betydligt roligare på gymnasiet, bara man kommer in på rätt linje så. Att studera blir roligt på gymnasiet, och betygen skjuter upp i höjden, så blev det för mig iaf. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jaaa..Skolan suger hårt men iaf så e den viktig,skolan hjälper ens framtid inte ruinerar. Jag hatar skolan men jag e tvungen å jag både vill och vill inte samtidigt för att det e tråkigt men viktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Som sagt, så är skolan bland det viktigaste som finns i ens liv då man senare kommer in i gymnasiet för att sedan studera vidare till högskola/universitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Mognaste inlägget på länge :rolleyes: Skolan må vara jobbig men det småungar som dig inte förstår sig på är att skolan skulle du inte få något jobb > inga pengar > ingen bostad > inget liv. Och du går ju i 6an eller nått, då tyckte man bara att det var coolt att säga att man hatade skolan. Väx upp nu, för allas och din egna skull.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Mjo, skolan är viktig. Det är såklart. Viktig för ens framtid osv. MEN, själv tycker jag inte att det går rätt till! Man lär sig inte så mycket som man egentligen kunde göra, om inte allt var så fucked up. Du kan vara ett geni, men enligt skolan är du riktigt sunkig, på grund av att du inte kan dom delarna av matten/engelskan. Jag menar, se bara på Albert Einstein. Han sög i skolan. Och sen blev han en legend. Skolan tar inte till hänsyn vad man kan annat i matte osv. Du kan va grym på programmering, men inte bra på multiplikation/dividering och därför kan det göra så att du inte kanske kan komma in på Gymnasiet. Förstår ni vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag skulle gärna gå i skolan hela mitt liv o slippa jobba... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Innan gymnasiet så var jag ganska trött på skolan men när jag började på gymnasiet så fick jag en nytändning typ och orkade med skolan igen och träffade nya människor vilket var väldigt roligt. Men nu innan trean så har jag tröttnat lite igen men det ska nog gå ändå för dte är så lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag skulle gärna gå i skolan hela mitt liv o slippa jobba... Skulle gärna jobbat hela mitt liv istället för att gå i skola. Skolan suger, väldigt mycket. Man får inte ens betyg i mellanstadiet... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Japp, man borde få betyg igenom hela skoltiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.