ajar Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) Har inte sett det innan, men såg det först i fredags, ganska spännande serie. Någon annan som tittar på det? Redigerat 2 Juli 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jag har aldrig sätt den serien, men man kan inte följa alla serier som går på tv då de går många bra serier men även mycket skit. Har andra saker att göra än att sitta framför teven. Den här serien lär jag aldrig kolla på, reklamen som gjordes för den var inte bra. Jag blev inte lockad till att börja kolla på serien. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Trodde att det var en film först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Vad handlar kingdom hospital om? har för mej att det va nått spök tjaffs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Det är en serie av Stephen King. Har själv inte följt den, men det handlar om ett sjukhus som är hemsökt av spöken, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 sett den 2 gånger fattade inget :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Jag tycker serien är rätt så töntig, hon den där tanten som springer runt med en docka eller nåt och letar efter barn som gråter är bara pinsam <_< blä... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Jag har aldrig gillat något av Stephen Kings jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Det finns väl något bra han har gjort, dock inte spec. mycket tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Reklamen såg så därför har inte jag sett någon del av den serien...Vilka filmer/serier har stephen king gjort...jag känner inte til någon :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Presentation: Håller med om att reklamen var dålig men hade du sett avsnittet skulle du lätt förstå vad det handlade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) Jag tycker att det är lite små töntigt men spännande. Redigerat 8 Juli 2006 av #92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.