Zantera Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Jag funderar på att skaffa Iron Maiden spelet Ed Hunter, men vet inte så mycket om det. Har någon spelat det? Och vad tyckte ni isånnafall? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Det finns något som heter "SÖKA PÅ INTERNET". Har du hört talas om det? Hittade det direkt och kollade lite bilder. Ed Hunter Det ser ju riktigt bra ut. INTE :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Det finns något som heter "SÖKA PÅ INTERNET". Har du hört talas om det? Hittade det direkt och kollade lite bilder. Ed Hunter Det ser ju riktigt bra ut. INTE :P Gå och lägg dig! Jag frågade om någon har spelat det och kan berätta hur det är. Tror du inte jag har sökt på internet? Jag ville ha en åsikt. Och jag gillar ditt namn TheDarkElf! INTE :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Det finns något som heter "SÖKA PÅ INTERNET". Har du hört talas om det? Hittade det direkt och kollade lite bilder. Ed Hunter Det ser ju riktigt bra ut. INTE :P han gav dig ju en åsikt. och vad har hans nick med detta att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Det är faktiskt sant han gav dig en åsikt var inte det du ville ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 4 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Ville jag ha screenshot på spelet hade jag fixat det själv. Jag undrade om någon har spelat det, och vad dom tyckte. Och ärligt talat ska jag inte fixa Ed Hunter för att det är bra, utan för att det är ett Iron Maiden spel. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.