Nimtro Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Jag har sätt en del har militär kläder på sig. och jag undrar hur man får militär kläderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 du vet att det kan komma fram en snubbe som teleporterar bort en och när jag blev bortteleporteran av nån demon så hamna jag på ett ställe där man fick göra lite saker som armhävningar, situps mm och det gällde att göra som demonen säger, jag fick nån tröja efter det där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 oki , är det för members bara eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 nej och förresten så var det en Random Events denna Drill Demon A demonic army is forming, and you've been drafted! Prove your worth by following the Sergeant's orders and he'll reward you with part of the uniform jag kopiera den från runescapesidan hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 4 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Ok , en fråga till vart får man tag på left skull någonstans allstå vilken monster man måste döda för att få left skull half ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Finns inga militär kläder, bara kamouflage kläder.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 ja men militärerna ä kamoflerade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 En random event... jag fick den en gång, tröjan ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king osku7 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Ok , en fråga till vart får man tag på left skull någonstans allstå vilken monster man måste döda för att få left skull half ? man får den av ankou lv 86 de finns i barbar villages gråtta :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 JAg har bara right skull half, vad ska man mer ha? Och vilka droppar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Top of sceptre får man av Catablepons i lvl 3 i grottan Bottom of sceptre får man av Flesh Crawlers i lvl 2 i grottan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg