Hoppa till innehåll

Diskutera Fildeling


Energy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fildelnings program är igentligen samma sak som att ladda ner en fil från download.com

Eller istället för att lägga upp en egen fil på en sida där man gör det så kan man lägga upp sin fil i det fildelnings programet istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det skulle ju kunna vara lagligt om man skulle betala någon sårt skatt så de som gör låtrna/spelen också får sin del av va det egentligen ska ha. det är ju det som gör det olagligt att de itne får va de ska ha. men om det skulle vara någon inkludderad skatt i bredbandet så skulle man kanske kunna börja tanka. :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det håller jag med om, men asså det är skillnad på fildelning o fildelning. Tillexempel om fildelning vore tillåtet så skulle man inte behöva köpa spelet utan bara ladda hem det. Och vad tjänar Skaparna / Utvecklarna på det då. NADA!

Redigerat av Pettson3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är lagligt att dela med sej filer så länge man har gjort dom själv, då borde man få prata om det

 

jag har alldrig sagt att man inte får dela filer som man gjort själv, jag pratar om spel, musik och andra saker. Inte t.e.x en paintbild som man gjort.

Redigerat av ThePunisher
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ganska självklart varför det är förbjudet och diskutera om det här ämnet, det är inte lagligt.

 

Xade: Jag tror inte det, förhoppningsvis inte.

 

Förhoppningsvis? Säg inte att du är emot det. Jag tycker själv det borde vara helt tillåtet att diskutera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...