Soadavatten Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Jag skulle gärna vilja bra tips på gameboy spel och var man kan köpa dom. Jag har tre spel och ett har jag kanske tänkt sälja för att jag har varvat det och dom två andra är Rayman och pokemon gul och jag har letat väldigt mycket efter bra spel men jag behöver tips. skrv vilket ni tycker passar som ett bra klurigt spel med äventyr och fantasy med om ni kan. skulle va bra sjyst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 pkmn G/S/C är bra. det är stora spel som tar ganska lång tid att klara. links awkeing är också ett bra spel. har inte klarat mitt än fast jag haft det i typ 7 år, men jag spelar det inte så mycket. P.S gameboy är ganska ute men bra om man typ bilar till spanien lr. nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Ja det är verkligen synd att det är ute. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag spelar mest på mitt gameboy color och du kanske skulle kunna köpa nåt sagan om ringen spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Zelda spelen är väldigt roliga,förutom när man glömmer spara och kommer jättelångt och sedan dör :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 mario spelen är ett bra tidsfördriv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 7 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 visste inte att det fanns mario spel till Gameboy :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) joho. har ett as gammalt spel. vänta. *letar* ahha! SuperMarioLand heter det. hittade också mario här på fuska.se läs recensionerna. Redigerat 7 Juli 2006 av DoS_37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Lufia: The legend returns, jättebra spel som typ ingen spelat jag hittade mitt ex på videoteket men testa på någon internetsida eller så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Super Mario Kart, jag tror det heter så är ett roligt bilspel med nintendokaraktärerna (Mario, Lugi etc.). =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 (redigerat) Det spelet finns bara till Gamboy Advance och inte Gameboy Color. Pokémon Guld/Silver är varmt rekommenderade! Redigerat 13 Juli 2006 av Ganon20000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Eller så köper du ett nytt pokemon spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg