Hoppa till innehåll

Warrior Träningar Är Ju As Dyra

Rekommendera inlägg

att ta warrior träninginar är mycket dyrare än andra tränngar på andra classes, så jag undar om får man mycket attacker genom att göra warror quest, jag har inte orkat att göra nåra warrior quest så jag vill helst veta så om jag bör göra dem

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

att ta warrior träninginar är mycket dyrare än andra tränngar på andra classes, så jag undar om får man mycket attacker genom att göra warror quest, jag har inte orkat att göra nåra warrior quest så jag vill helst veta så om jag bör göra dem

ja du ska göra questen. t.ex på lvl 30 kommer du att få Whirlwind Axe. du kan ju kolla på thottbot :gitarr:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

på lvl 10 så får du 2 warrior quest,på det första ska du få defense stance gganska roligt quest....på det andra ska du döda en i lvl 12 och sen så får du välja på 3 vapen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du menar lvl 40 får man whirlwind axe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...