NightMaker Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 hej. här ska ni skriva top 3 avatar görare ps: man får inte ta sig själv 1:gnome och tdy 3:många vet inte vilken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 lol... 1 RP 2 Element 3 Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Svår fråga, det finns många som är bra på avtarer men min lista får nog bli såhär. 1. Dokor. Fiskmås (Kungen!) 2. Salzalada (Han gjorde min förra avtar med naturmotiv) 3. ScrapCat (Det är han som har gjort den avtaren jag använder) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icecold_Angel Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Allvarligt- Jag använder bara avtars som jag jort själv - på ALLA siter... Den jag har nu är en bild på mig och Yuna i FFX och jag mixtrat ihop :D Det syns inte va? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 1. TDY (SÅKLART) 2. Gnome 3. Måste komma på nån :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) Fy f*n vad svårt. Om man ska ta bästa i PS överlag så är det nog så här: 1. Dr. Fiskmås För det är han som är Orson va? 2. Apoca 3. RP 4. Nyllet/Zimens 5. Bj Så tycker jag iaf :) f*n, glömde ju Zimens. Redigerat 7 Juli 2006 av The_Dark_Yoda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Kom på en till 1.TDY 2.Gnome 3.Scrapcat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 f*n, dålig stil. Ingen som tar mig? pff haha. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 1. T_D_Y 2. Doktor Fiskmås 3. Magiska Barnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) 1. x0t, den bäste av dom bästa 2. Vet inte 3. Vet inte Men vet många som e bra i photoshop, tillexemplel: Zimens och Nyllet Redigerat 6 Juli 2006 av Burken bj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Gah, detta blir svårt, mycket svårt. 1. BURKEN BJ!!!!!!! 2. Orson 3. Steezy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 1. Míman 2.TDY 3.Gnome Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg