Gäst Bountyhunter Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 snyft bara en som har valt mig :( 1. x0t (bäst) :medieval: 2. BBJ :gitarr: 3. Doktor Fiskmås :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 svårt. ja, ja. så här blir det: 1. TDY 2. 17 3. MB TDY gör bättre än 17 men jag gillar 17 stil bättre. MB gör än hel del bra avatarer också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Synd att inte jag är så aktiv i FuskaMynt forumet, jag verkar ju okänd för de flesta i Avatar-kretsen ;p. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 ScrapCat: Du är mycket grym, men som du sa är du ju inte så aktiv i fuskamynt forumet. Jag tog dig som 3a, men om du gör flera avatars så skulle du nog hamna 1a för jag har inte sett så mycket av dig ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Synd att inte jag är så aktiv i FuskaMynt forumet, jag verkar ju okänd för de flesta i Avatar-kretsen ;p. Jag har set en del avatarer du gjort och de är riktigt snygga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Jag tycker det är tråkigt att göra avatarer, därav gör jag inte särskilt många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) 1. x0t 2. Burken Bj 3. Vet Inte Inte intresserad av avatars (för liten yta att arbeta på!!!) Vet dock många som är bra på photoshop t ex: Zimens, Burken Bj, Rallypacker (är han kvar?) och Apoca bara för att nämna några. Redigerat 7 Juli 2006 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 1. TDY 2. burken bj 3. _0017_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Inte intresserad av avatars (för liten yta att arbeta på!!!) Precis så känner jag också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 1. x0t <3 2. Burken Bj 3. nico Ingen som tagit mig? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Ingen som har mig da... 1. x0t 2. Burken BJ 3. Doktor Fiskmås Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 1:jag--\ 2:jag---> IM GOD 3:jag--/ Skämt åsido. 1:MB FTW 2:_0017_ 3:Scrapcat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg