Xade Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag har sett många konstiga användarnamn här på fuska. Jag stör mig lite på det ibland, vissa heter bara massa tecken, andra kanske bara nummer. Jag vet andra sidor som har regeln att ett man måste innehålla 75% bokstäver (a-ö). och får inte innehålla mer än 10% tecken som inte är bokstäver eller siffror (._-#"¤>| m.m.) Det skulle bli mycket snyggare forum där de flesta har normala namn, det skulle vara mycket lättare att komma ihåg namnen. Det skulle vara mycket lättare att prata med folk utan att säga fel eller inte veta namnet. Det borde också inte vara tillåtet att ha ett namn på över 15 tecken. 15 tecken är ändå till exempel: "The Super Player!", vilket ändå är mycket. När det närmar sig 20, till exempel: "The Super Duper Player!", blir det för mig lite för mycket för att de ska se klokt ut. Jag har även sett namn långa som "The Super Duper Hyper Player!", och då är det på tok för långt. Jag tror dessa regler skulle vara viktiga för fuska, dels för att de gör kommunikation lättare och det ser framför allt mycket snyggare ut. Om man skulle råka missa reglerna när man reggar sig, bör man dock inte bli varnad, snarare tillsagd att byta namn. Det är ju ändå inte så många som heter något "Oriktigt" så det skulle inte vara så svårt att införa. De som redan heter så kan till exempel få byta man gratis. /Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jag håller med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 jupp good idea! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 jag borde få byta då =) men det är en bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 En mycket bra idé, det borde stå regler för användarnamn där man registrerar sig. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Använd sunt förnuft när ni väljer användarnamn så löser det sig nog. Räcker med en liten ruta där det står något i stil med "Använd sunt förnuft när ni väljer användarnamn!". Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Men alla vet inte vad sunt förnuft är. Det finns ju avatarregler och signaturregler, man kan ju lägga in en liten del där som heter användarnamnregler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Väldigt bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Det kan inte vara så svårt och skriva till lite regler för användarnamn så det borde admin kunde fixa. Hoppas det kommer till uppdateringen eller Projekt F som det kallas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 projekt ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.