Iqaros Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Hade inte du skapat denna tråd så att jag nog varit kreativ nog att och tagit initiativet själv. Vill även tillägga en sak: Det finns folk som heter saker som the_heroin och liknande vilket egentligen inte borde få ske. Därför så tycker jag att det är lika viktigt att få bort dessa namn som det är att få bort "nummer-namnen" etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Alla saker som inte är lagliga borde inte vara tillåtet att heta på en såndan här stor sida, håller med Skuggan. Hur skulle de se ut om någon hette Anti_negrar, det skulle få konsekvenser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Neeej! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Skulle vara bra om det kom en sån regel. Speciellt när det finns dom som heter lite störiga saker. @Skuggan: The heroin betyder inte det alla tror. Heroin betyder hjältinna på något språk ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Skulle vara bra om det kom en sån regel. Speciellt när det finns dom som heter lite störiga saker. @Skuggan: The heroin betyder inte det alla tror. Heroin betyder hjältinna på något språk ;) Spelar ingen roll, ordet kan tolkas på olika sätt och är därför ej passande i ett forum där medelåldern ligger på 11 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 "The heroin" tror jag de flesta tolkar som drogen, den förbjudna och livsfarliga heroin. Det vore mycket bättre om alla medlemmar hade rena namn som "Xade, Rowyn, Dannie, Corpsegrinder etc." Gillar inte namn som __0017__ __raY_ etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 ja för sjutton!!! det finns tillochmed folk med mellanslag i namnet (eller annat mellanrum) Skitstörande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Bra idé, jag har en del siffror i mitt användarnamn men jag skrev fel när jag registrerade mig, det ska vara en nolla mindre. Men vem orkar med sådana här användarnamn: ║╔╗║╚╝║╔╗║ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Mellanslag är inget fel. Namn som till exempel "The One" är ju okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 ja för sjutton!!! det finns tillochmed folk med mellanslag i namnet (eller annat mellanrum) Skitstörande! Mellanrum är snyggare än _ och annat skit bara det inte ser ut så här I Am a King_. Men det kan vara snyggt med ett mellanrum i namnet och då är det inte heller så skitstörande, exempel Silver Star. Mellanrum är bra om man inte överdriver med dom. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Så tolkar ni mitt namn som fel för att jag har en 0:a istället för ett O. Jag tycker det var en bra ide som Xade sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Så tolkar ni mitt namn som fel för att jag har en 0:a istället för ett O. Jag tycker det var en bra ide som Xade sa. Ditt namn är enligt mig helt ok då 80 % innehåller bokstäver och det resterande 20 # siffror. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.