Hoppa till innehåll

Regler För Användarnamn


Xade
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 107
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om något namn bryter mot någon tillämplig regel så ser admin till att den användaren får ett nytt namn istället. I övrigt är det bra med en regel för längden på användarnamnet men det får man i så fall lägga in vid reggningen så att det rent fysiskt är omöjligt att ha för långa användarnamn.

 

I övrigt får väl folk heta vad de har lust med men personligen är jag emot alla som heter i princip samma sak, så tillvida att det finns risk för ihopblandning. I övrigt så rekommenderas bara tecknen A-Z 0-9 i användarnamnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om något namn bryter mot någon tillämplig regel så ser admin till att den användaren får ett nytt namn istället. I övrigt är det bra med en regel för längden på användarnamnet men det får man i så fall lägga in vid reggningen så att det rent fysiskt är omöjligt att ha för långa användarnamn.

 

I övrigt får väl folk heta vad de har lust med men personligen är jag emot alla som heter i princip samma sak, så tillvida att det finns risk för ihopblandning. I övrigt så rekommenderas bara tecknen A-Z 0-9 i användarnamnet.

 

Alltså duger mitt namn!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

║╔╗║╔╗║╔╗║ är bara ett jobbigt namn man blir irriterad av, namnregler borde införas!

 

 

Sa jag inte det? Jo, jag sa att du orkarde kopiera det... -.- Om du vill byta namn så byt då, om du inte har fuskamynt till det så köp eller spara. Om du inte redan gör det förstås. Eller så kanske du vill att dessa regler ska införas och alla som har ett namn som bryter mot reglerna ska få byta gratis så du kan göra d? Bara en tanke :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om något namn bryter mot någon tillämplig regel så ser admin till att den användaren får ett nytt namn istället. I övrigt är det bra med en regel för längden på användarnamnet men det får man i så fall lägga in vid reggningen så att det rent fysiskt är omöjligt att ha för långa användarnamn.

 

I övrigt får väl folk heta vad de har lust med men personligen är jag emot alla som heter i princip samma sak, så tillvida att det finns risk för ihopblandning. I övrigt så rekommenderas bara tecknen A-Z 0-9 i användarnamnet.

 

Alltså duger inte ditt namn då tecknet # inte är en bokstav eller en siffra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om något namn bryter mot någon tillämplig regel så ser admin till att den användaren får ett nytt namn istället. I övrigt är det bra med en regel för längden på användarnamnet men det får man i så fall lägga in vid reggningen så att det rent fysiskt är omöjligt att ha för långa användarnamn.

 

I övrigt får väl folk heta vad de har lust med men personligen är jag emot alla som heter i princip samma sak, så tillvida att det finns risk för ihopblandning. I övrigt så rekommenderas bara tecknen A-Z 0-9 i användarnamnet.

 

Vad är # för nått da :bah:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

║╔╗║╔╗║╔╗║ är bara ett jobbigt namn man blir irriterad av, namnregler borde införas!

 

 

Bara för att man säger att ett namn är jobbigt, betyder det att man automatiskt inte orkar kopiera det då eller?

 

#92 - # betyder nummer, till exempel 3# mini fuskare. Det används också till telefoner som fyrkant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...