Hoppa till innehåll

Regler För Användarnamn


Xade

Rekommendera inlägg

Hade inte du skapat denna tråd så att jag nog varit kreativ nog att och tagit initiativet själv.

Vill även tillägga en sak: Det finns folk som heter saker som the_heroin och liknande vilket egentligen inte borde få ske.

Därför så tycker jag att det är lika viktigt att få bort dessa namn som det är att få bort "nummer-namnen" etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 107
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skulle vara bra om det kom en sån regel. Speciellt när det finns dom som heter lite störiga saker.

 

@Skuggan: The heroin betyder inte det alla tror. Heroin betyder hjältinna på något språk ;)

 

Spelar ingen roll, ordet kan tolkas på olika sätt och är därför ej passande i ett forum där medelåldern ligger på 11 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra idé, jag har en del siffror i mitt användarnamn men jag skrev fel när jag registrerade mig, det ska vara en nolla mindre. Men vem orkar med sådana här användarnamn: ║╔╗║╚╝║╔╗║ ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja för sjutton!!! det finns tillochmed folk med mellanslag i namnet (eller annat mellanrum) Skitstörande!

 

 

Mellanrum är snyggare än _ och annat skit bara det inte ser ut så här I Am a King_. Men det kan vara snyggt med ett mellanrum i namnet och då är det inte heller så skitstörande, exempel Silver Star.

 

Mellanrum är bra om man inte överdriver med dom. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så tolkar ni mitt namn som fel för att jag har en 0:a istället för ett O.

 

Jag tycker det var en bra ide som Xade sa.

 

 

Ditt namn är enligt mig helt ok då 80 % innehåller bokstäver och det resterande 20 # siffror. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...