Hoppa till innehåll

Regler För Användarnamn


Xade

Rekommendera inlägg

  • Svar 107
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Då borde man inte få heta "Socker" heller, eftersom det är som du säger, förutom att det inte är olagligt, vilket inte amfetamin är helt heller.

 

Nej men jag syftar på Heroin, som är en farlig och olaglig drog..

Redigerat av Ganon20000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror du någon börjar ta heroin för att någon heter så. Lägg av, tänk efter vad heroin är och varför man börjar ta det. Så länge namnen inte är personpåhopp eller rasism/nasism eller annat som berör folkgrupper/enskilda individer så borde alla namn få vara tillåtna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Aldrig! Jag vill ha mitt namn kvar! Man ska få heta vad man vill. f*n det här forumet blir ju bara värre och värre... Först FuskaRank sen FuskaMynt... Sen får man inte ha forums lekar... Sen detta! Man borde få ha vilket namn man vill förutom sånt som har med rasism eller nasism/hets mot folkgrupp osv.. Aldrig! Varje gång något sånt här införs tappar vi medlemmar om detta går igenom tappar ni mig också.. Troligen bryr sig ingen om jag sticker men aja, hoppas inte detta går igenom. Jag tycker inte man ska få heta salt för att jag stör mig på det <_< Ne nu får ni f*n ge er! Vart är fuska påväg? Gamers var bra... Blir väl ett nytt sånt forum snart med de gamla användarna på fuska. På .nu vart folk tokiga när V. 4 kom. Nu har dem ett forum som heter V. 3 där de gamla veteranerna på v. 3 håller till. En av dem är jag. Och jag hoppas inte att detta ska hända fuska.se

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aldrig! Jag vill ha mitt namn kvar! Man ska få heta vad man vill. f*n det här forumet blir ju bara värre och värre... Först FuskaRank sen FuskaMynt... Sen får man inte ha forums lekar... Sen detta! Man borde få ha vilket namn man vill förutom sånt som har med rasism eller nasism/hets mot folkgrupp osv.. Aldrig! Varje gång något sånt här införs tappar vi medlemmar om detta går igenom tappar ni mig också.. Troligen bryr sig ingen om jag sticker men aja, hoppas inte detta går igenom. Jag tycker inte man ska få heta salt för att jag stör mig på det <_< Ne nu får ni f*n ge er! Vart är fuska påväg? Gamers var bra... Blir väl ett nytt sånt forum snart med de gamla användarna på fuska. På .nu vart folk tokiga när V. 4 kom. Nu har dem ett forum som heter V. 3 där de gamla veteranerna på v. 3 håller till. En av dem är jag. Och jag hoppas inte att detta ska hända fuska.se

 

japp jag håller med ║╔╗║╔╗║╔╗║!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Hur skriver ni era "nick" på ett svenskt tangent-bord ? För det är ju inte lätt om nån ska skriva till er om man inte ens kan skriva era nick...

 

 

Lol? Ctrl+C sen Ctrl+V vad annars? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Ja det gör vi andra också och jag vägrar att vara på detta forum om det införskaffas. ポケットモンスタクリスタルバージョン Ser du medion? Det var väl inte så svårt eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då borde man inte få heta "Socker" heller, eftersom det är som du säger, förutom att det inte är olagligt, vilket inte amfetamin är helt heller.

 

Heroin är väl den feminina formen utav Hero. Alltså Hjältinna. Jag är inte säker men jag tror The_Heroin har sagt det nångång.. Att det betyder Hjältinnan och inte Heroinet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur skriver ni era "nick" på ett svenskt tangent-bord ? För det är ju inte lätt om nån ska skriva till er om man inte ens kan skriva era nick...

 

Start - Kör - skriv in charmap - tryck på en sak och välj - kopiera - sen bara CTRL V!! :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...