NightMaker Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) hur många tycker att jag ska dra mig tillbacka som avatar görare... är inte riktigt säker... jag vill göa bilder och sånt men... det är svårt att ut trycka men jag kanske ska sluta också... så därför vill jag veta vad ni tycker.. 1 på att stanna 1 på att sluta Redigerat 6 Juli 2006 av _0017_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burger_king_mannen Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 plz stanna!!!!!!!!!!!!! stanna du är ju bra avatar görare du är ju bra avatar görare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Det är ditt val mannen... Vad är din anledning? Din avatar du har just nu är ganska snygg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burger_king_mannen Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) stannstannastannastannastannastannastannastannastan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!stannastana stanastanastanastanastanastanastanastanastanastana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!S T A N A ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Redigerat 11 Juli 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 SBTK: men vad tycker du att jag ska göra BURGEN_KING_MANNEN: överdriver nu tycker jag... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burger_king_mannen Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 S T A N A ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 sluta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 stanna. det finns ingen som är en så aktiv avatar görare som du. du ploppade ur dig ett tiotal avatarer till mig på 3 dar. >>LÄNK<< STANNA!!! :cry: :cry: :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Du borde stanna _0017_, du är ju grym på avatars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 som ni vill jag stannar =) det är fakstiks roligt =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Din tråd kommer iallafall inte stanna, ^^ §1.13/§1.11 (Du ville att folk skulle säga massa goda saker om dig ellerhur? Du ville bara höra att folk tyckte att du vart duktig på avatars, jag vet ;P. Jag är nästan betéendeforskare :)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg