BloodMan Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Jag spelade nyss och sög (som vanligt) och inte föränn nu har jag insett att mina stats har inte blivit bättre efter ca. 3-5 år. Jag kände att Css kanske inte var något för mig. Nu måste ni hjälpa mig: ska jag forsätta eller ska jag sluta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Svår fråga, då det helt beror på hur mycket du vill ägna dig åt att bli bättre i CS-spelen. Om du spelar lite oftare mot lite bättre personer samt att du tränar mot botar så lär dina stats utvecklats till en positivare trend. Förutsatt att du inte prövat detta ännu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Ska jag spela mot dom som är bättre än mig? Inte så svårt, alla e bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Inte så konstigt att du är dålig då du beter dig som en pessimist, när du nedvärderar ditt spelsätt och samtidigt som du sänker ditt självförtroende. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 kör mo botar börja med easy ooch sen uppåt till du klarar dig galant =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Men ! Jag pratar inte om statsen, det kanske inte Css jag ska spela i huvudtaget, det kanske inte är "mitt spel" liksom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Det är tyvär inget vi kan hjälpa dig med, då du själv anser om du ska fortsätta spela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 ähhh.. jag spelar inte cs eller css längre.. jag spelar tfc med MOD/MISSION banor, min favvo bana är "area49" och "area49_3" :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 kör mo botar börja med easy ooch sen uppåt till du klarar dig galant =) Håller med Donkey Kong botar kan man på servrar :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Spela mer och bli bättre :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Allt handlar om träning, och hur man tänker. Tänk ofta på vad som var felet när du dog på d2 av att någon skjöt dig med awp från longa? Jaa, då är det bättre att akta sig från långa, om man vet att någon är där. Lr så springer du fram och försöker döda killen, men har du bra aim nog? jepp, man ska spela smartare än vad man är xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) Gör så här: Känn efter om du klarar av att besluta i denna relativt enkla fråga som bara du kan svara på själv. Kan du det, och du vill spela så spelar du. Vill du inte spela så spelar du. Klarar du inte av att besluta själv, gå in här Redigerat 1 Augusti 2006 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg