ELF Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Detta skulle bara jälla popups med reklam. Alla andra ska vara tillåtna även om det är något oerhört störande ibland. Men det händer sällan. Det är nästan bara med reklam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Men man får aldrig popups på svenska sidor Du läser uppenbarligen inte aftonbladet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Hatar popups, håller med att dom borde förbjudas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Men man får aldrig popups på svenska sidor Ha, där satte du ditt han. På aftonbladet finns det gott om popups. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Varför finns popups?? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Hahahaha, förbjuda Pop-ups. Det är ungefär som att förbjuda reklamavbrotten i TV. Sajterna känner pengar på Pop-up-reklamen, och de är inte så sugna på att avskaffa den. Om ni ska få bort den så säger jag bara en sak: GLHF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Det borde förbjudas, det är ju så störande, och vissa försvinner ju inte ens med popupblockers. Vad betyder GLHF föressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Det borde förbjudas, det är ju så störande, och vissa försvinner ju inte ens med popupblockers. Vad betyder GLHF föressten? GLHF = Good Luck, Have Fun! Lycka till, Ha kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 jag bara tänkte: GLHF???? What?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jo det skulle inte vara helt fel om det infördes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag håller iaf. med om det.. Jag me... all internet reklam är störande, inte minst pop-upperna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.