Azzeus Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Har bara 6 spel, köper fler Wii-spel istället, dessutom verkar det inte finnas några bra spel till DS:et nu. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 bor i slovenien... dom får alldrig in bra spel... så ja göper typ 1 gång om året, när ja är i sverige men jag har New Super Mario Bros Super Mario 64 DS Mario Kart DS Tetris DS Pokemon Diamond Yoshi's Island (blev tvungen att köpa det när ja köpte mitt light o.O) Metroid Prime Hunters: First Hunt (man fick det demot när man köpte nintendo ds) Nintendogs: Labrador and friends så jag har 8 spel men snart 6 (som alla andra (lol)) för ja ska köpa ett svart ds light till min syrra, och ge henne Mario Kart DS och New Super Mario Bros... för hon vill ha dom xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 83st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Bara 3 xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quwerrt93 Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) 6 för tillfället, köpte ett nytt igår- Adwance Wars 2 Dark Conflict. Redigerat 18 Juli 2008 av Quwerrt93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Har inte haft mitt DS så länge har bara tre spel: * Pokemon diamond * Final Fantasy Revenant wings * Chochobo tales Men min lillebror har en hel del spel till sitt DS så jag kan låna av honom när jag vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 räknas gba spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oliver97 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Jag har bara 2:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 New Super Mario Bros Harry Potter och Fenixorden Nintendogs Labrador and friends Namco Museum Simcity DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plissi Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Jag har 4 spel. New super mario Bros, super princess peach, Mario and sonic at the olympiq games, planet Rescue animal emergency. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 5 st tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag har jusst fått Nintendo ds (JULEN 2008) så jag har bara 2 spel men i morgon så ska jag köpa ett till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg