pho Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 När jag såg den där musikvideon o läste texten på engelska fattade jag att han sjöng om en bot.... lol fett fult! inga av mina kompisar fattar de, fast inte jag heller. försän nu... fast iförsig hade jag aldrig lyssnat på hela låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 det dära med bot är typ som på CS! Botar är datastyrda spelare :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Nej, han snackar inte om CS Bottar, han snackar om en mIRC Bot. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 (redigerat) Basshunter använder Cubase SX och alla melodier/slingor i "Boten Anna" är samples. Han har redigerat sin röst, och han kan absolut inte sjunga live. Han bor hemma hos sin mor och är 25 år gammal, och har en ofantligt ful tofs på baksidan av sitt huvud. Dessutom gör han hemskt musik. Fruty Loops var det väl ändå? Cubase är ju proffsigt men Fruity Loops är ett hemmasnickrarprog. Men visst är de samples hursomhelst. Ska man sampla och tjäna pengar på det ska man göra egna. Om man nu ens ska tjäna pengar på musik. Låten är väl okej men den hade trivts bäst hemma på nätet med bara folk som vet vad en bot är som lyssnare. Jag kan inte säga hur irriterad jag blir så fort någon säger "båten anna"! Redigerat 17 Juli 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Basshunter använder Cubase SX och alla melodier/slingor i "Boten Anna" är samples. Han har redigerat sin röst, och han kan absolut inte sjunga live. Han bor hemma hos sin mor och är 25 år gammal, och har en ofantligt ful tofs på baksidan av sitt huvud. Dessutom gör han hemskt musik. På musiken i skolan körde vi nån "lek" där man skulle säga ett namn på en sång beroende på namntiteln. Så när läraren sa "fordon" så sa en kille "båten anna". :huh: jag förklarade inte de där så bra men jag tror/hoppas det är förståbart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Nu diggar jag inte den Botten Anna= ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag brukar inte gilla sådan musik,men den låten gillar jag faktisk. Men det beror nog på att ett strul från i vintras älskade den låten och jag har många minnen från den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 jag fattar inte vad det är som är så speciellt med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Inte jag heller. Jag fattar inte ens texten ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Basshunter använder Cubase SX och alla melodier/slingor i "Boten Anna" är samples. Han har redigerat sin röst, och han kan absolut inte sjunga live. Han bor hemma hos sin mor och är 25 år gammal, och har en ofantligt ful tofs på baksidan av sitt huvud. Dessutom gör han hemskt musik. För det första, han använder sig av fruityloops. Har själv det programmet och man använder sig inte alls bara av samples. Det har en inbyggd synth, så man gör ju melodierna själv. Dock är det ett svårt program som man måste lära sig några år för å kunna använda det ordentligt. Å live kan han visst sjunga, kolla som sagt "sommarkrysset" så märker ni. Han är inte 25, han är 21. Varför jag vet allt det här? Min kompis i Halmstad känner honom. :cool: Så nu kanske ni kan sluta med att komma med falska påståenden om en som är så otroligt duktig. <_< :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Är det någon som har hört låten om Boten Anna med Basshunter ? Om så: Vad tycker ni om den? Jag gillar egentligen inte sån musik, men just Boten Anna är rätt okej, faktist... Ps. Jag kunde faktist inte hitta nån liknande tråd. Ds. Den är så gamal... och sleten... och tjötig... och den suger..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 den e ass bra och jag har chattat med ANNA!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.